Sen fick vi åka till biltvätten, byta vindrutetorkare, och så till sortergården där mina glasburkar slängdes.
Det roligaste var nog i studion i alla fall.
Det roligaste var nog i studion i alla fall.
Jag vill:
Idag har jag varit hos tandläkaren, eller egentligen tandhygienisten. Hon ställde massa frågor om mina sockervanor och om jag borstade tänderna. Pappa sa att jag bara dricker vatten och borstar tänderna varje morgon och kväll. Det var en hel massa som man inte fick dricka. Mjölk t ex. Men jag tycker det är rätt gott när jag vaknar på småtimmarna och magen kurrar, så lite får hon nog ge sig, den där hygienisten. Jag fick välja en egen tandborste och så fick jag en tub tandkräm. Pappa fick en broschyr.



